Wednesday, September 24, 2014

Traveling With Our Music PL03

I.M.M.A
International Music Member Association

Traveling With Our Music PL03!
Playlist, Relaxing Music, 20 Videos

Στον κήπο του ονείρου μου κι απόψε
κλωνάρι από το δέντρο της αγάπης κόψε
και σαν ξυπνήσω το πρωί
θα σου χαρίσω μια ζωή
γι’ αυτό το δώρο που μου έδωσες απόψε

Απόψε σ’ αγαπάω σαν παιδί
και σ’ αγκαλιάζω όπως η θάλασσα την γη
απόψε θα σε πάω ως το φεγγάρι
απόψε κράτα με σφιχτά και μην μιλάς
έχε τα μάτια σου κλειστά να μην κοιτάς
απόψε γίναμε αγάπη μου ζευγάρι

Στον κήπο του ονείρου μου κι απόψε
έλα και όλες τις κακές μου σκέψεις διώξε
με ένα χαμόγελο πλατύ
θα πάρω άγγελου μορφή
φτερά θα ανοίξω για να φύγουμε απόψε

The Author

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi eu sem ultrices, porttitor mi eu, euismod ante. Maecenas vitae velit dignissim velit rutrum gravida sit amet eget risus. Donec sit amet mollis nisi, nec commodo est.

No comments:

Post a Comment